Κοπή βασιλόπιτας Β’ ΚΑΠΗ στο Δάσος Χαϊδαρίου

Στην κοπή της βασιλόπιτας της παράταξης του δημάρχου Αιγάλεω Γιάννη Γκίκα, είχα την ευκαιρία να επικοινωνήσω με τους φίλους Αιγαλεώτες και να αφιερώσω το κομμάτι μου στους συνταξιούχους, απόμαχους της βιοπάλης, που όμως δίνουν σκληρό αγώνα επιβίωσης. Προσπαθούμε ως κυβέρνηση για την ενίσχυση τους!

Pαντεβού με την επικαιρότητα 03/02/20

Προβλήματα αστικών συγκοινωνιών στο Δ. Πετρούπολης

Η συγκοινωνιακή σύνδεση του Δήμου Πετρούπολης με τον τερματικό σταθμό του μετρό “Ανθούπολη”, ειδικά τώρα τελευταία, βαίνει επιδεινούμενη, προκαλώντας έντονα προβλήματα στις μετακινήσεις των κατοίκων του. Παρά τις εκκλήσεις της δημοτικής αρχής για τη λήψη μέτρων και τις υποσχέσεις που δόθηκαν από πλευράς ΟΑΣΑ για πύκνωση των δρομολογίων, η κατάσταση αντί να βελτιωθεί, γίνεται ολοένα και χειρότερη. Ο βουλευτής Δυτικού Τομέα της Β΄ Αθηνών με τη ΝΔ, Γιάννης Λοβέρδος, με ερώτησή του στον αρμόδιο Υπουργό, ζητά να πληροφορηθεί μεταξύ άλλων, ποια μέτρα προτίθεται να λάβει για την πύκνωση των λεωφορειακών συνδέσεων που υπολειτουργούν και πότε αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία ο σταθμός της γραμμής 4 «Πετρούπολη».

Ολόκληρο το κείμενο της ερώτησης έχει ως εξής:

Θέμα: «Προβλήματα αστικών συγκοινωνιών στο Δ. Πετρούπολης»

Η έλλειψη επαρκούς συγκοινωνιακής σύνδεσης του Δήμου Πετρούπολης με τον τερματικό σταθμό του μετρό «Ανθούπολη» αναδεικνύεται σε ένα από τα βασικότερα προβλήματα που επηρεάζουν δυσμενώς τη εύρυθμη λειτουργία του Δήμου.
Τον τελευταίο καιρό μάλιστα, η κατάσταση έχει επιδεινωθεί ώστε να παρατηρούνται μεγάλες καθυστερήσεις στη σύνδεση της λεωφορειακής γραμμής 700 με τον τερματικό σταθμό της Ανθούπολης αλλά και σε άλλες γραμμές.

Δεδομένου ότι, ο Δήμος δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς και οι δημότες του εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό για τις μετακινήσεις τους από τον παραπάνω σταθμό του μετρό,
Δεδομένου ότι, η υπάρχουσα λεωφορειακή σύνδεσή τους με αυτόν είναι προβληματική,
Δεδομένου ότι, υπάρχει δέσμευση της ηγεσίας του ΟΑΣΑ να πυκνώσει τα σχετικά δρομολόγια, που δεν έχει υλοποιηθεί
Δεδομένου ότι, ο Δήμος έχει υψηλά ποσοστά νεανικού πληθυσμού που χρησιμοποιεί κατά κόρο τα μέσα μαζικής μεταφοράς,

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
Ποια μέτρα προτίθεται να λάβει για την πύκνωση των λεωφορειακών συνδέσεων που υπολειτουργούν;
Πότε αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία ο σταθμός της γραμμής 4 «Πετρούπολη»; Υπάρχει δυνατότητα επίσπευσής του;

Ραντεβού με την επικαιρότητα 31-01-2020

Γιάννης Λοβέρδος – “Σήμερα” – Σκάι

Από τη εμφάνισή μου την 31/01/2020 στην εκπομπή “Σήμερα” του Σκάι όπου τόνισα ότι τα σημαντικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η χώρα δεν είναι το ποδόσφαιρο. Είναι τα ελληνοτουρκικά και το μεταναστευτικό. Μίλησα για τη σοβαρότητα της κατάστασης στην οποία έχουν περιέλθει οι ελληνοτουρκικές σχέσεις, μετά και το σημερινό περιστατικό με την προσέγγιση του τουρκικού σεισμογραφικού πλοίου “Oruc Reis” στην ελληνική υφαλοκρηπίδα και την ανάγκη διατήρησης ενιαίου εθνικού μετώπου πέρα από μικροκομματικές σκοπιμότητες και εύκολη κριτική.

Ο μεγάλος εθνικός κίνδυνος

Μακράν η μεγαλύτερη είδηση των ημερών, που δυστυχώς πέρασε στα ψιλά, είναι ότι κατά το 2018 οι θάνατοι στην Ελλάδα ήταν κατά 40 περίπου χιλιάδες περισσότεροι από τις γεννήσεις. Από το 2011 και μετά ο ελληνικός πληθυσμός μειώνεται σταθερά επί μια οκταετία. Αυτό δεν είχε συμβεί, με τόσο μεγάλη διάρκεια ούτε την τραγική δεκαετία του 1940 με τους πολέμους, την φρικτή Κατοχή, τον καταστροφικό Εμφύλιο. Η Ελλάδα με την συνεχή γήρανση και μείωση του πληθυσμού της βρίσκεται πλέον ενώπιον μιάς πρωτοφανούς εθνικής τραγωδίας. Κι εμείς, αντί να ασχολούμαστε με το μείζον εθνικό ζήτημα, που είναι το δημογραφικό, σε συνδυασμό με το μεταναστευτικό και το brain drain, ασχολούμαστε με το αν έγειρε το χριστουγεννιάτικο δέντρο στην πλατεία Συντάγματος ή αν στην συμπλοκή του με τα ΜΑΤ κάποιος μπαχαλάκης ξεβρακώθηκε. Βαθιά θλίψη μόνον μπορεί να αισθανθεί ένας Ελληνας, που ειλικρινά ενδιαφέρεται για το μέλλον του έθνους μας. Ενα μέλλον, που, αλίμονο, είναι λίαν δυσοίωνο.

Διάβαζα την έρευνα του ΙΝΓΕ και τις δηλώσεις του καθηγητή Σάββα Ρομπόλη. Μέχρι το 2060, η μείωση σε συνδυασμό με την γήρανση του πληθυσμού θα είναι τόσο μεγάλη που εκ των πραγμάτων θα οδηγήσει στην υπονόμευση του συνταξιοδοτικού συστήματος. Οι σημερινοί τριαντάρηδες θα βγαίνουν στην σύνταξη τουλάχιστον στα 72 τους χρόνια αφού η σχέση μεταξύ εργαζομένων- συνταξιούχων θα είναι τέτοια που δεν θα επιτρέπει κάτι άλλο. Και το χειρότερο: Υπολογίζεται ότι μέχρι το 2060, ο αριθμός των Ελλήνων άνω των 65 ετών θα είναι σχεδόν ίσος με τον αριθμό των Ελλήνων κάτω των 65 ετών. Κι αυτό ενδεχομένως να επιταχυνθεί η να γίνει δυσμενέστερο εφόσον συνεχιστεί το brain drain το οποίο στερεί από την κοινωνία μας τους νεώτερους και κατά τεκμήριο τους ικανότερους και πιο μορφωμένους Έλληνες!

Σήμερα δικαιολογημένα όλοι ανησυχούμε από την αυξανόμενη τουρκική προκλητικότητα κι επιθετικότητα. Πολλοί φοβούνται πόλεμο. Ή έστω ένα θερμό επεισόδιο. Προσωπικά δεν τον φοβάμαι. Όχι γιατί είμαι αισιόδοξος. Αλλα γιατί είμαι βαθύτατα προβληματισμένος. Οι Τούρκοι δεν χρειάζεται να μας κάνουν πόλεμο. Τα δημογραφικά λειτουργούν εις βάρος μας κι υπέρ τους. Σε 30-40 χρόνια από τώρα, η Τουρκία θα έχει έναν, αμιγώς μουσουλμανικό, νεανικό, κατά βάση, πληθυσμό περί τα 120 εκατομμύρια. Κι οι Έλληνες θα είμαστε μόλος 8 εκατομμύρια, με πληθυσμό γερασμένο ως εκεί που δεν παίρνει. Για να καταλάβουμε την τεράστια εις βάρος μας ανατροπή, αρκεί να αναφέρω ότι το 1965, ο πληθυσμός της Ελλάδας ήταν και νεανικός και 9 εκατομμύρια έναντι 20 εκατομμυρίων των Τούρκων. Η παράθεση των στοιχείων αυτών, αρκεί από μόνη του να καταστήσει σε όλους σαφές ότι ο μεγάλος κίνδυνος από την Τουρκία δεν είναι ο πόλεμος αλλα το δημογραφικό. Όποιος δεν το βλέπει και δεν τον κατανοεί είναι ανόητος. Ο πραγματικός πατριωτισμός είναι η αντιμετώπισή του για την αντιμετώπιση του οποίου έχουμε καθυστερήσει εγκληματικά εις βάρος των εθνικών μας συμφερόντων, ακόμα κι εις βάρος της εθνικής μας υπόστασης.

Πηγή: http://marketnews.gr/article/2453630/o-megalos-ethnikos-kindynos